Be stupid
Diesel, brandul international de blugi lanseaza o noua campanie virala: “Be stupid“. Ideea campaniei este de a incuraja consumatorii sa isi asume riscuri si sa treaca dincolo de piesa inteligenta si sensibila pentru viata.
Campania a fost dezolvatata de cei de la Anomaly – divizia din UK si va fi prezenta online, in media clasica si outdoor prezentand acte stupide.
Filozofia Be stupid
Ca si baloanele, suntem plini de sperante si vise. Dar, de-a lungul timpului o idee ne da fiori. Nu fi prost. Lumea este plina de oameni inteligenti care fac tot felul de lucruri inteligente… ceea ce e inteligent. Ei bine, cei de la Diesel sunt prosti. Au si cateva argumente mai jos 🙂
Cei destepti au creier… cei prosti au boase.
Desteptii vad lucrurile asa cum sunt. Prostii vad lucrurile cum ar putea fi.
Desteptii critica. Prostii creeaza.
Chestia e ca daca nu am avea ganduri stupide, nu am avea ganduri interesante deloc.
Desteptii au planuri… prostii au povesti.
A fi prost inseamna a fi curajos. Prostilor nu le e teama de esec. Prostii stiu ca exista lucruri mai rele decat esecul… cum ar fi sa nu incerci.
Desteptul a avut o idee buna, si ideea era proasta.
Nu poti pacali un prost. Nici nu incerca.
Aminteste-ti ca numai un prost poate fi genial. Deci, fi prost!